Garancia kiterjesztés
GARANCIA
Hegesztőgépek, akkutöltők, indítók:
A termékre a vásárlástól számított kötelező 1 év garancián túl, további 1+1 év kiterjesztett garanciát vállalunk.
Figyelem: a kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött, melyet a garancia.gys.hu oldalon végezhet el.
A regisztrációt a vásárlástól számított 15 napon belül kell elvégezni!
A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a garancialevelet meg kell őrizni!
Az 1. évben díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén!
A 2. évben a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
A 3. évben a garancia csak az elvégzett javítási munkára vonatkozik! Az alkatrészek költsége és a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
A karosszériás gépekre és minden más, általunk forgalmazott gépre 1 év a garancia!
Az 1 év garanciális időszak alatt díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén!
A GÉPEK SZÁLLÍTÁSA A GARANCIÁLIS IDŐSZAKBAN HÁZTÓL-HÁZIG SZÁLLÍTÁSSAL TÖRTÉNIK, AMI LEHETŐVÉ TESZI, HOGY A HIBÁS GÉP A FELHASZNÁLÓTÓL KERÜLJÖN FELVÉTELRE, MAJD SZERVIZELÉS UTÁN VISSZASZÁLLÍTÁSRA.
Ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor a költségek a megrendelőt terhelik. (Lásd lentebb "A SZERVÍZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL" pontban!)
A JAVÍTANDÓ GÉPEK SZERVIZBE TÖRTÉNŐ ELJUTTATÁSA
A szervizbe történő díjmentes beszállítás csak a Szervizfutár igénylő dokumentum elküldésével lehetséges:
HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉSletöltése:
Interneten kitölthető HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉS (űrlap)
Kinyomtatható HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉS dokumentum (pdf)
A visszaküldendő áruk feladásánál Önnek a következőt kell tennie:
A Szervizfutár igénylőlapot faxon, e-mail -ben vagy weben (hodwelding.hu / szerviz menüpont) keresztül cégünkhöz eljuttatni. A dokumentum megérkezése után a Hód-Welding Kft. megrendeli a szállítást, Önnek csak a termék csomagolásáról kell gondoskodnia. Fontos, hogy a termék megfelelően legyen becsomagolva!
GARANCIÁLIS GÉPEK SZERVIZELÉSE
A garanciális időn belül gyártási-, anyag-, vagy konstrukciós hibából rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott készülékek esetében, a szervizbe való be- ill. visszajuttatását a Hód-Welding Kft. megszervezi és lebonyolítja (a GARANCIA fejezetben leírtaknak megfelelően), amennyiben a termék szállításra készen be van csomagolva. Ha a szállítás a becsomagolás hiánya miatt meghiúsul, a felmerülő költségeket a megrendelő köteles megfizetni.
A termék meghibásodása nem minősül garanciálisnak, ha a berendezés meghibásodását az alábbi tényezők egyike okozza:
-nem megfelelő termékválasztás (folyamatos túlterhelés),
-nagy mennyiségű por, fémpor vagy egyéb szennyeződés,
-nem megfelelő áramfejlesztő vagy egyéb túlfeszültség,
- nem megfelelő energia (villany, levegő, gáz) és hozaganyag (hegesztőhuzal, elektróda) ellátás,
-fizikai sérülés (leejtés, túlzott rázkódás)
A garancia nem vonatkozik az akkumulátoros készülékek akkumulátorára, az ajándék kábelekre és a gépen kívüli tartozékokra valamint a csatlakozók nem megfelelő rögzítéséből eredő hibákra!
A SZERVÍZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL
Abban az esetben, ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor az alábbi költségek kerülnek felszámításra:
40 kg alatti csomag esetén
a beszállítás költsége: 1 800 Ft + Áfa
a visszaszállítás költsége: 1 200 Ft + Áfa
40 kg feletti csomag esetén
a beszállítás költsége: 4 000 Ft + Áfa
a visszaszállítás költsége: 3 500 Ft + Áfa
Utánvét esetén: plusz 250 Ft/csomag!
GARANCIÁBAN INGYENESEN NEM JAVÍTHATÓ, ILLETVE GARANCIÁN TÚLI ÉS IDEGEN GÉPEK SZERVIZELÉSE
-
Ha a garanciális termék javításakor a szerviz azt állapítja meg, hogy nem garanciális jellegű a meghibásodás, tehát a javítás költségét ki kell fizetni.
-
Ha garancián túli vagy „idegen gép” szervizelése történik. (Bármilyen más gyártmányú, alkatrész utánpótlással rendelkező hegesztőgép javítását vállaljuk!)
A meghibásodott készülékek szervizbe történő be-, ill. visszaszállítását a Hód-Welding Kft. megszervezi, de a megrendelőnek ki kell fizetnie a szervizbe történő be- és visszaszállítás költségeit! (Lásd az előző pontban!)
Közvetlenül a felhasználóhoz csak utánvétes csomagként áll módunkban a javításra érkezett készüléket visszaküldeni.
Az utánvét díj: plusz 250 Ft/csomag!
Felhívjuk a figyelmet, hogy a szerviz nem ad árajánlatot javítás előtt, ha:
- egy hegesztőgép javítási költsége (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 12 000 Ft -ot;
- egy akkumulátortöltő javítási költsége (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 6 000 Ft -ot.
NEM HIBÁS, VAGY JAVÍTÁS NÉLKÜL VISSZAKÜLDÖTT KÉSZÜLÉKEKRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK
- Ha a készülék nem javítható, vagy a becsült javítási költség miatt a megrendelő a javítást nem kéri.
- Ha a készülék nem hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozza).
Ezekben az esetekben a termékek szervizbe történő be és visszaszállításának a költségeit a megrendelő köteles kifizetni! (Lásd fentebb "A SZERVÍZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL" pontban!)
Nem viszonteladó partnereinkhez csak UTÁNVÉTES csomagként áll módunkban a készülékeket visszaküldeni!
Az utánvét díj: plusz 250 Ft/csomag!
Figyelem! A szerviz 1 500 Ft + Áfa bevizsgálási költséget számít fel, ha:
- a megrendelő abecsült javítási költség ismeretében nem kéri a javítást,
- a készülék nem volt hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozta)