A Mastroweld Kft. honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További tudnivalók

Garancia kiterjesztés

Garanciális feltételek:

 

GARANCIA

 

GYS hegesztőgépek, akkutöltők, indítók:


A termékre a vásárlástól számított kötelező 1 év garancián túl, további 1+1 év kiterjesztett garanciát vállalunk.
Figyelem: a kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött, melyet a garancia.gys.hu oldalon végezhet el.
A regisztrációt a vásárlástól számított 15 napon belül kell elvégezni!

A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a garancialevelet meg kell őrizni!

 

Az 1. évben díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén!
2. évben a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
3. évben a garancia csak az elvégzett javítási munkára vonatkozik! Az alkatrészek költsége és a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.

 

A karosszériás gépekre és minden más, általunk forgalmazott gépre 1 év a garancia!

Az 1 év garanciális időszak alatt díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén!

 

 

A GÉPEK SZÁLLÍTÁSA A GARANCIÁLIS IDŐSZAKBAN HÁZTÓL-HÁZIG SZÁLLÍTÁSSAL TÖRTÉNIK, AMI LEHETŐVÉ TESZI, HOGY A HIBÁS GÉP A FELHASZNÁLÓTÓL KERÜLJÖN FELVÉTELRE, MAJD SZERVIZELÉS UTÁN VISSZASZÁLLÍTÁSRA.

 

Ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor a költségek a megrendelőt terhelik. (Lásd lentebb  "A SZERVÍZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL" pontban!)

 

A JAVÍTANDÓ GÉPEK SZERVIZBE TÖRTÉNŐ ELJUTTATÁSA
 

A szervizbe történő díjmentes beszállítás csak a Szervizfutár igénylő dokumentum elküldésével lehetséges:


HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉSletöltése:


Interneten kitölthető HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉS (űrlap)

Kinyomtatható HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉS dokumentum (pdf)

 


A visszaküldendő áruk feladásánál Önnek a következőt kell tennie:
A Szervizfutár igénylőlapot faxon, e-mail -ben vagy weben (hodwelding.hu / szerviz menüpont) keresztül cégünkhöz eljuttatni. A dokumentum megérkezése után a Hód-Welding Kft. megrendeli a szállítást, Önnek csak a termék csomagolásáról kell gondoskodnia. Fontos, hogy a termék megfelelően legyen becsomagolva!

 


GARANCIÁLIS GÉPEK SZERVIZELÉSE

A garanciális időn belül gyártási-, anyag-, vagy konstrukciós hibából rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott készülékek esetében, a szervizbe való be- ill. visszajuttatását a Hód-Welding Kft. megszervezi és lebonyolítja (a GARANCIA fejezetben leírtaknak megfelelően), amennyiben a termék szállításra készen be van csomagolva. Ha a szállítás a becsomagolás hiánya miatt meghiúsul, a felmerülő költségeket a megrendelő köteles megfizetni.

A termék meghibásodása nem minősül garanciálisnak, ha a berendezés meghibásodását az alábbi tényezők egyike okozza:
-nem megfelelő termékválasztás (folyamatos túlterhelés),
-nagy mennyiségű por, fémpor vagy egyéb szennyeződés,
-nem megfelelő áramfejlesztő vagy egyéb túlfeszültség,
- nem megfelelő energia (villany, levegő, gáz) és hozaganyag (hegesztőhuzal, elektróda) ellátás,
-fizikai sérülés (leejtés, túlzott rázkódás)

A garancia nem vonatkozik az akkumulátoros készülékek akkumulátorára, az ajándék kábelekre és a gépen kívüli tartozékokra valamint a csatlakozók nem megfelelő rögzítéséből eredő hibákra!

 

A SZERVÍZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL

Abban az esetben, ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor az alábbi költségek kerülnek felszámításra:

40 kg alatti csomag esetén
a beszállítás költsége: 1 800 Ft + Áfa
a visszaszállítás költsége: 1 200 Ft + Áfa

40 kg feletti csomag esetén
a beszállítás költsége: 4 000 Ft + Áfa
a visszaszállítás költsége: 3 500 Ft + Áfa
 

Utánvét esetén: plusz 250 Ft/csomag!

 

GARANCIÁBAN INGYENESEN NEM JAVÍTHATÓ, ILLETVE GARANCIÁN TÚLI  ÉS  IDEGEN GÉPEK  SZERVIZELÉSE  

  • Ha a garanciális termék javításakor a szerviz azt állapítja meg, hogy nem garanciális jellegű a meghibásodás, tehát a javítás költségét ki kell fizetni.

  • Ha garancián túli vagy „idegen gép” szervizelése történik. (Bármilyen más gyártmányú, alkatrész utánpótlással rendelkező hegesztőgép javítását vállaljuk!)

A meghibásodott készülékek szervizbe történő be-, ill. visszaszállítását a Hód-Welding Kft. megszervezi, de a megrendelőnek ki kell fizetnie a szervizbe történő be- és visszaszállítás költségeit! (Lásd az előző pontban!)

 

Közvetlenül a felhasználóhoz csak utánvétes csomagként áll módunkban a javításra érkezett készüléket visszaküldeni.

Az utánvét díj: plusz 250 Ft/csomag!

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy a szerviz nem ad árajánlatot javítás előtt, ha:

- egy hegesztőgép javítási költsége (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 12 000 Ft -ot;

- egy akkumulátortöltő javítási költsége (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 6 000 Ft -ot.

 

 

NEM HIBÁS, VAGY JAVÍTÁS NÉLKÜL VISSZAKÜLDÖTT KÉSZÜLÉKEKRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK

  • Ha a készülék nem javítható, vagy a becsült javítási költség miatt a megrendelő a javítást nem kéri. 
  • Ha a készülék nem hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozza).

 Ezekben az esetekben a termékek szervizbe történő be és visszaszállításának a költségeit a megrendelő köteles kifizetni! (Lásd fentebb  "A SZERVÍZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL" pontban!)

 

Nem viszonteladó partnereinkhez csak UTÁNVÉTES csomagként áll módunkban a készülékeket visszaküldeni!

Az utánvét díj: plusz 250 Ft/csomag!

 

Figyelem! A szerviz 1 500 Ft + Áfa bevizsgálási költséget számít fel, ha:

  • a megrendelő abecsült javítási költség ismeretében nem kéri a javítást,
  • a készülék nem volt hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozta)

 

Elfogadom az garanciális feltételeket